loving !

loving !

Wednesday 30 November 2011

.. Salam perpisahan ..

tiada apa yang akan terungkap buat sekaly ini ..
hahaa !
pindah . pindah. pindah .

aku punya harapan ..
cita2 yang cukup tinggi untuk aku gapai ..
namun masih tak terlaksana walau aku telah mencuba ..
ia hanya memerlukan sedikit waktu ..
untuk aku mulakan semula ..
untuk aku aturkan perjalannya ..

tapi , buat setakat ini ..
harapan ku masih jauh ketinggalan ..
haiyaa ! :D

0ke laa , t0 all my readers ..
juz nak mintak maaf kat u all ..
yang kenal saia ..
especially yang 0wez bace bl0g nyh ..
even sudah tidak bersua muka ..
atau sudah tidak contact lagy ..

nuthing can say laa ..
juz , doa kan saia succes !
kerana saia punya matlamat baru apabila saia tinggalkan tempat nyh ..

sedey ? sure laa ..
but .. i have t0 ..
semate2 untuk sebuah harapan baru ..
i must do it ..

                                       
                                              INI SEMUA ADALAH ;KENANGAN; ^^












                                                     TERIMA KASIH TEMAN ..

No comments:

Post a Comment