loving !

loving !

Monday 9 May 2011

~ TENTANG AKU DAN DIA ~

penulis : Muhammad Aizuddin <-- wat2 pndai ja.. :D
rawr !! :P


apa2 pn biaq saya pkenai kan diri sya dlu noh.. ahem2.. nama pnuh saya Muhammad Aizuddin bin Azelan.. anak ke-2 dlm 3 org adik bradik.. tmasuk ngan mama n abh jadi la 5 org.. not a big family, tp happy family ( bkn game yg kad yg ada gamba2 tu k ).. berasal dr Bukit Mertajam, Pulau Pinang so saya speaking utara la noh.. study kat UniKL MIAT <-- apa 2 miat.. hehe.. 2 juat akronim an dr Malaysian Institute of Aviation Technology.. n amik Diploma in Aviation Technology ( manufact ), yes saya amik dlm pidang penerbangan k.. cuz beminat na smbung kejaya abah saya nih.. he's a senior tech kat Penang Airport 2.. mama saya plak keja dia ag best, na tau apa keja nyer.. ahem2.. keja nye menyeri an rumah.. sgt2 susah keja 2, cuz ngan ada 3 org anak2 nye yg nakal lg buas ( saya x temasuk k ), so saya anggap 2 keja yg pling berat dlm dunia.. :P 
kakak saya lak da keja, dia skunx ni dlm bidang perbankan, n adik saye lak study lg.. adeih letih menaip aiyh.. hik2, x komplen pn, saja je na ckp..



ayahnda tercinta

akak n mama ku

adik n akak ku
( pantang jumpe camera, msti mau posing2 nye )


nak dimula an citer ni la, ada la sorang pakwe ni nama dia x pasti lak en, tp rasa nye la mcm yg ngah tulih ni je.. hmm.. taw2 sniri la k..
dah2..

mamat ni sorang laki yg x tau apa lngsung bab syg-mnyayang nih so dia pn rajin2 la on9 n harap2 la betemu an jdoh through alam siber ni, ada 2 ada.. tp x de sorang pn rasa nya yg layak utk sayer, huhu sdeh trus.. n pada taun 2010 la tecipta nya FB ( facebook ) saye nih. smbil2 ngah on9, dalam ta diduga ditemu an sorang awekz ni, nama nye si ahem2 ( gamba di ats da citer smua nye ) Nor Aiza bt. Suriyadi.. wow nama ayh nya x pnah ku dgr ag, last2 ku tau gak yg si ayah nye adlah sokrang Jawa.. tp ibunda tercinta nye pure Malay ( dr apa yg saya tau la ).. 

  namun dlm pertemuan n pemulaan kisah baru ni, ada gak la pergolakan yg x dpt diduga.. tp, Alhamdulillah berkat doa yg dibaca stakat ni da 7 bulan lbih da, al maklum la skunx pn bru 9 Mei 2011.. smpai skunx pn kiteorng msih lg bediri tegak ats hubungan yg plan2 menaik n berkat dr mak n ayah masing2 pn da plan2 menaik gak.. so apa2 pn bedoa la bnyk2 k.. Aminn !!

  hehe.. tp dlm hbungan yg pling intim skli pn sometimes kiteorg gado gak, pai da brapa kali putus ( putus main2 ), mklum la, saye ni bkn nye bleh bca minda sorng wanita.. tp plan2 saya trokai apa yg tependam dlm ati si dia nih.. InsyaAllah nnt dlm masa yg akn dtg ni, maka complete la study saya psl ati si dia yakni org yg pling saya syg sgt nih.. pantang ada masa free, mesti dua2 love monkey ni klua n spend time together.. lokasi nye x tau.. mana angin nk bwk kami, situ la kami pegi.. :P

  btw, saya rasa takat ni je kot yg bleh saye story-morey kat pembaca blog nih.. kalu ada apa2 nnt saya update lg utk korang tau..  

p/s : saya ni bru lg dlm bidang blog-memblogging nih, kalu ada apa2 silap n sala arap diampun an dr ujung rmbut pai ujung kuku kaki au..

p/s/s : i love u my deary Nor Aiza pai biler k.. >(^,^)<





2 comments:

  1. pandai tulis blog ek? ingatkan aiza jew yg tulis. haha!

    ReplyDelete
  2. alaa....knape apa yg aku nk ckap lbih krang sma dgn nabila ckap ni???...tk pe arr... nk ckap jgk...
    "din, pndai rpanya ang mnulis blog, haha... bgus2, rjin2 kan dri lagi"....

    ReplyDelete