loving !

loving !

Tuesday 5 July 2011

epy aniversary syggs !

dup .. dap .. dup .. dap ..
bukan sekadar bl0g semate-mate ..
malah akan menjadi luahan hati sekadar peneman ..


tika berjauhan .. tika kerinduan ..
tiade ape lagi dalam ingatan ..
melainkan wajahnya yang kerap kunjung tiba di benak fikiranku ..
lamunan ku pada pagi ini membuka n0ktah baru ..
untuk aku renungi ..


aku berharap ..
Perselisihan kita malam tadi akan hilang dan pergi ..
aku berharap ..


semakin lama perjalanan ini aku teruskan ..
semakin matang untuk aku meluahkan ..
bukan hanya sekadar kata-kata ..
tapi mungkin jua sebuah perasaan yang sukar untuk diungkap ..
sukar bagi mereka yang tidah mengharagai apa itu cinta ..


perangai .. tingkahku ..
adalah kesabaran mu ..
dan kerana itu lah aku begitu menyanjungi setiap mem0ri yang kita lakarkan bersama ..
walau saat kita bergembira .. saat tawa dan senyuman yang menyeri ..
walau saat kita berduka .. saat air mata dan kesedihan yang memenuhi ..



terima kasih syg ..
akan aku hargai setiap kenangan yang tiba ..
selamat hari ulangtahun ..

+ Muhammad Aizuddin B. Azelan +

No comments:

Post a Comment